Volgers

zaterdag 13 januari 2018

Bijna kant en k(l)aartjes

Ik zag een paar dagen geleden bij  iemand het blog Kant en K(l)aartjes voorbijkomen. Ik had het al eens eerder gezien maar nu heb ik eens een kaartje gemaakt uit een oud hobbykaart magazine.

Dit is het voorbeeldkaartje :

Niet zo duidelijk te zien op dat glanspapier.

Dit is mijn kaartje geworden :

Een andere tekst erbij gezocht; het plaatje in een stansje gezet; een bloem ( Action ) erbij gemaakt. Die heb ik terwijl die nog in de stans zat gestempeld om beter uit te komen. En nog de vogeltjes ( Joy ) erop.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties, alvast bedankt ervoor.

groetjes,
Karin


7 opmerkingen:

  1. Helemaal goed!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die extraatjes maken de kaart af. Knap gedaan Karin.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje!
    De puzzelstukjes zijn super.
    Heel leuk gedaan!
    Fijne Zondag verder, lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk dat je de uitdaging bent aan gegaan, en wat ben ik blij dat ik jou mag verwelkomen op mijn Bijna kant en k(l)aartjes blog. Je hebt een leuke eigen draai gegeven aan het origineel.
    Ik hoop dat het je goed is bevallen, en dat je er de volgende keer vook weer bij bent.

    -xies- Renate.
    https://bijnakantenklaartjes.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card Karin, lovely colours here too.xx
    [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze had ik nog niet gezien.
    Je bent dus ook aan de kant en K(l)aartjes uitdaging begonnen. Leuk om te doen hé.
    Het is je goed gelukt met hier en daar wat aanpassingen en dat ziet er dan meteen veel leuker uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen