Volgers

woensdag 27 september 2017

KKT Turquoise en Grijs

Ik doe deze keer weer mee met het KKT, en dit is mijn kaartje in turqouise en grijs :

Het papier ligt al heel lang in mijn hobbykast en ik wist nooit wat moet ik ermee. Nu dus wel.
Ik heb de bloem op de achtergrond ingekleurd met turqouise; Een oud stempeltje gevonden met 'Hartelijk Gefeliciteerd '; mijn vlindermal van Joy weer eens tevoorschijn gehaald en het geheel afgewerkt met een bloem ( ook van Joy ) en takjes.

Kijk ook eens naar de creaties van alle deelnemers bij het KKT die je HIER kan vinden.

Het kaartje heb ik gemaakt volgens de Challenge bij 2sisters on the blog ; een bingo-challenge.
Ik heb gekozen voor Bloemen/Vlinders/ Tekststempel.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,
Karin.

23 opmerkingen:

  1. mooie kaart voor het KKT Karin, heel mooie vlinders, leuk met het ruitjespapiertje!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zie je maar weer, komt altijd wel een keer van pas en met het KKT zijn er elke keer weer nieuwe verrassingen :-) mooi kaartje karin, leuke combinaties

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi om je bloem op het achtergrondpapier te stempelen en te kleuren! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Karin.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha, zo raakt je kast ook weer eens wat opgeruimd, dankzij het kleurenkaartenteam hahahah !
    een leuk kaartje is het zo geworden !
    fijn dat je weer van de partij bent deze keer ! Op naar de volgende
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuk. Zo verfijnd die bloemetjes en vlindertjes. Mooie kaart!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje, mooi gemaakt!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi die bloem op de geruite achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je de bloem op de achtergrond mooi ingekleurd, Karin...prachtig kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie KKT kaart, geslaagd.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig KKT kaartje Karin!
    Ik kan vandaag mijn kaartje niet linken en ook geen reacties bekijken. Ook kan niet iedereen bij mij reageren.....wat het probleem is weet ik niet........maar ik baal er behoorlijk van!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke kaart en zo leuk om de vlindermal van Joy te zien. Die heb ik ook nog maar gebruik hem ook niet vaak meer. Jammer want hij is zo leuk.
    Dank je wel voorje deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje, mooi de bloem op het dp.
    Je kaart voor de liftchallenge is heel erg mooi geworden, mooi de letters op deze manier gedaan en lief de duifjes. Ik post morgen de kaartjes van de workshop.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart!
    Mooi ook die bloem zo, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Karin,

    Ook deze is weer helemaal geslaagd voor het KKT! Fijn dat je weer mee deed!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Karin,
    je hebt het prachtig gemaakt, deze kaart in de gevraagde kleuren! Heel gaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is me gisteren niet gelukt om een berichtje achter te laten. Leuk resultaat is het geworden.
    mooi gedaan
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben ook een dag verlaat, druk gehad gisteren...Je kaartje is top, erg gaaf geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie kaart in de KKT kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen