Volgers

donderdag 1 juni 2017

40 jaar een paar !

Afgelopen week had ik een kaartje nodig voor een huwelijks-jubileum, dus even mijn voorraadje aanvullen.
Ik ben aan het freubelen geweest met sjabloons en de krijtjes ( Met dank aan Petra voor de vele tips hoe dat moet )

Eerst met het rozensjabloon de rozen erop gemaakt, in twee kleuren; daarna een stukje van het papier met een ander sjabloon ge-embossed, en het ge-embossed gedeelte nog even bewerkt met roze, dezelfde kleur als de achtergrond. Met paars een geprinte tekst ingekleurd, rode stipjes gemaakt met een fineliner, de cijfers komen van een Joy mal, twee vlindertjes van Joy erop, en nog een tekstje gestempeld en verhoogd opgeplakt. Als laatste nog een paar pareltjes her en der opgeplakt.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij :
AnMa Creatief de Challenge Rozen
Dutch Card Lovers  de Challenge Ik zie ze vliegen. De vlindertjes hebben volgens mij best een hoofdrol op de kaart :)

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Hartelijk dank voor jullie reacties op mijn vorig kaartje, ik vind het altijd leuk om te lezen.
Groetjes,
Karin.

11 opmerkingen:

  1. supermooie rozen op je achtergrond! Mooi jubileumkaartje!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie rozen heb je gemaakt, volgens mij genieten die vlinders er van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toepasselijke kaarten op het thema "Ik zie ze vliegen".
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en lief kaartje! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, mooie achtergrond heb je gemaakt. Leuk om zo met de krijtjes aan de slag te gaan. Dank je wel voor je kaartje, daar was ik erg blij mee.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is dit kaartje karin...leuk die achtergrond zo gemaakt...en die vlindertjes maken het helemaal af

    groetjes en een fijn pinksterweekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat en mooie kaart, Karin! Die rozen zijn echt prachtig gelukt!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan onze ROZENchallenge bij AnMaCreatief!Je bent er vlot bij :-)
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card Karin, I am in the making of my rose one for the challenge.xx [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  9. graag gedaan Karin. lekker veel blijven oefenen en krijten en zie hier... zomaar een prachtige kaart! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie uitvoering van de challenge! Leuk dat je meedoet bij AnMaCreatief.
    En heb je onze challenge op facebook al gespot?

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen