Volgers

dinsdag 8 november 2016

Kerst in paars en zwart

Met de schets van Cheerful Sketches heb ik dit kaartje gemaakt. De foto is een beetje donker, dat ligt aan het donkere weer, al lag die kaart zelfs op de vensterbank.
Het stempeltje is van Marianne Design, het papier, het stempeltje  en de mallen heb ik al lang, behalve dat fijne grasrandje, dat is een nieuwtje Nellie Snellen SD 111. Ik vond het wel passen op dit kaartje.
Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij AnMa Creatief de kerstchallenge mijn tweede inzending;
En ook voor de tweede keer bij De Egel met de Challenge ' Kerst in niet traditionele kleuren'

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin

13 opmerkingen:

  1. Speciaal maar mooi in deze kleuren! Knap gedaan Karin.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou er wel van die niet traditionele kleuren op een kerstkaartje. Het ziet er weer mooi uit Karin.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie paarse kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke kerstkaart in deze bijzondere kleurtjes.
    Leuk dat je weer deelneemt aan onze challenge bij Cheerful Sketches.
    Bedankt en succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd! dankjewel voor je deelname bij cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor! Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches. Succes!!
    Groetjes Ine
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel aparte kleuren voor een kerstkaart.
    Maar wel geweldig leuk!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches
    *Bernadet (DT)*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje! Leuk dat je meedoet bij het Cheerful Sketches Challenge.

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke kaart zeg, ik herkende de sketch gelijk. Fijn dat je deze maand meedoet met de uitdaging van de Egel.Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje!
    Leuk dat je de schets van Cheerful Sketches hebt gebruikt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtig kaartje; gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij AnMaCreatief.
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen