Volgers

zondag 17 juli 2016

Stijn 6 jaar

Met het nieuwe digisetje van Beccy genaamd Tippy Set, heb ik het verjaardagskaartje voor onze kleinzoon gemaakt die vandaag jarig is.
De digiset kan je HIER vinden.

En dit is mijn kaartje :

De voorkant : De 6 heb ik ook gemaakt met een digi van Beccy nl. DEZE ; de Quilted Six
Ik heb gebruik gemaakt van de Digital Papers van het Tippy Setje om de 6 in te vullen. Dit heb ik gedaan in Photoshop. Het muisje geprint, ingekleurd, uitgeknipt met een randje en verhoogd opgeplakt.

De binnenkant : Hier heb ik gebruik gemaakt van een voorbeeldje ook te zien bij Beccy : Een Pop-up Card. Daar wordt precies uitgelegd hoe je zo'n kaartje kan maken.
De letters zijn gemaakt met een stempelsetje, gestempeld op dessinpapier. 

Hier nog een close-up van de binnenkant :


Kijk ook nog eens bij Beccy op haar blog naar de creaties van de andere DT-dames. En wil je graag dit digisetje, of een ander van Beccy winnen, doe dan mee met de maandelijkse Challenge, waar je ook iedere maand een gratis Digi van haar kan downloaden om te gebruiken. 

Bedankt voor jullie reacties, altijd leuk om te lezen.
Groetjes,
Karin.

7 opmerkingen:

  1. Allereerst mijn felicitaties voor Stijn zijn verjaardag. Ook al 6, wat vliegt de tijd toch snel.
    Je hebt hem een mooi vrolijk kaartje gemaakt en het kaartmodelletje is ook heel leuk.
    Super gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele mooie en gave kaart Karin van buiten en binnen,
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach....wat een leuke kaart heb je voor je kleinzoon Stijn gemaakt Karin!
    Van harte gefeliciteerd met zijn verjaardag, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met je kleinzoon. Wat heb je een prachtige kaart voor hem gemaakt. Wat zeg ik... kaart? Het is gewoon een kunstwerkje! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. piep zei de muis...wat een enig verjaardagskaartje

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit een leuke en mooie verjaardagskaart geworden,de binnenkant vind ik ook geweldig en je hebt ook heel mooi kleurwerk erbij.
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Isn't Tippy a fabulous kit, love your style here too Karin.xx {aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen