Volgers

zaterdag 28 mei 2016

In de zomerzon !

Eerst een hele poos rustig maar nu heb ik tijd om te hobbyen en dus weer een kaartje gemaakt.
De digi is van Bugaboo genaamd ' Fried Chicken '  Je zal zeker fried zijn als je te lang in de zon zit. Maar ik heb hem maar gewoon geel gekleurd met mijn Derwentjs, alleen zijn snavel is verbrand :)
De tekst is zelfgemaakt.

De sketch is van Catch the Bug  Stella says Sketch challenge #409 waar ik aan mee wil doen.
Ook wil ik graag meedoen aan de Voorjaar/Zomerchallenge bij Creapaleis .

Het kaartje is voor mijn zoon die volgende maand jarig is. Dan is hij net terug van een vakantie in het Zonnige Zuiden. Ik hoop dat hij niet zo fried zal zijn als dit figuurtje.

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorig kaartje. Altijd leuk om te lezen.

Groetjes,
Karin.


11 opmerkingen:

  1. Ook hie schijnt het zonnetje nu alhoewel ze van onweer spreken.
    We zullen er dus nu maar van genieten net als van je vrolijke kaartje.
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superleuke kaart Karin.
    De digi is zo gaaf en je hebt hem mooi ingekleurd.
    Leuke samenstelling van je kaart.
    Heel mooi gedaan.
    We genieten nog volop van het zonnetje, maar of dat morgen nog zo zal zijn ???
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend kaartje Karin...wat een super schattige stempel erop....Echt leuk....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lekker vrolijk kaartje voor je zoon! dat zal hij vast waarderen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Adorable...love the citrus colors you've used and your coloring is so pretty! Thank you for playing along with us at Catch the Bug!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en vrolijke kaart Karin !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke, vrolijke kaart met een superschattige digi. Je drieluik met de giraffe is heel erg mooi geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha a real fun card. Lovely colour combo and so cheery .xx  {aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great card, thanks for playing along in our Stella Says Sketch Challenge at Catch The Bug.

    BeantwoordenVerwijderen