Volgers

woensdag 10 februari 2016

Piep zei het vogeltje

Deze week heb ik vakantie zoals jullie kunnen merken. En aangezien het ook geen weer is om buiten bezig te zijn duik ik regelmatig mijn knutselhoekje in.

Vandaag eentje met een stempelsetje wat ik heb gekocht bij Boekenvoordeel. Hele leuke stempeltjes hebben ze daar voor het moment. Ook het oranje-roze papier heb ik daar gekocht. Een apart kleurtje vind ik het :

De bloem op de achtergrond hoort ook bij het setje, de tekst ook. Het vogeltje heb ik verhoogd opgeplakt.

De sketch is van Cheerful Sketches.

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties te lezen. Bedankt ervoor !

groetjes,
Karin

18 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje Karin. Leuke uitvoering van de sketch. Ik moet ermee aan de slag.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een toffe kaart met het vogeltje Karin.
    Ook weer leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Cheerful Sketches. Bedankt hiervoor en succes!
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje, lief vogelstempeltje!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, inderdaad een leuke stempeltje.
    En een prachtige kleur, ik houd daar wel van.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk gedaan. soms komt je bij de boekenvoordeel en dan is er niks en soms vind ik er van alles.. vandaag zag ik ineens markers liggen.. toch maar niet meegenomen omdat ik niet weet hoe ze zijn.. maar had ze nog nooit eerder gezien. je kaart is prachtig. leuke tekst. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke kaart en inderdaad soms hebben ze wel hele leuke dingen in die winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd, vindt het vogeltje ubercute! Leuk dat je meedoet bij het cheerful sketches challenge.

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een schitterend kaartje Karin...prachtig in die zachte pastel kleurtjes...en je heb de sketch heel mooi uitgewerkt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi fris kaartje heb je met je nieuwe spulletjes gemaakt Karin

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Karin.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje en wat een lieve kleurtjes heb je gebruikt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart! Ik hou wel van deze pasteltinten! Je stempelsetje is leuk!!
    Lieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief kaartje is het geworden, de kleur maakt het geheel heel zacht. Leuk dat je het vogeltje wat verhoogd hebt opgeplakt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een lief kaartje in deze zachte kleurtjes, wat leuk dat je meedoet aan de challenge bij Cheerful Sketches....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi gedaan! gezellig dat je meedoet bij Cheerful.
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kaartje.
    Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen