Volgers

dinsdag 3 november 2015

Kerstkaart met een rendier

Nog niet eerder heb ik een kerstkaartje gemaakt met een rendier erop. Dus flink aan het zoeken geweest op het web en eentje gevonden :

Ik heb mijn kaartje gemaakt in de kleuren rood groen bruin en goud , de kleuren voor de Challenge bij 52 Weeks to Christmas. Het rendier is ingekleurd met Derwent ; uitgeknipt met een klein randje ; het vierkantje erachter heb ik gestempeld met het houtnerfstempeltje uit een setje ' Summer at the Beach ', heel licht ingekleurd met chalks.

Ook wil ik met dit kaartje graag meedoen bij Webshop AnMa Creatief aan de Challenge Kerst/Winter.

En weer een volgertje verdwenen, wat is dat toch ? Was er misschien iemand waar ik niet regelmatig op haar blog langskwam ? Of weer iemand die gestopt is met bloggen ? Geen idee !

Maar ik vind het altijd leuk om jullie reacties te lezen, bedankt ervoor !

groetjes,
Karin.



19 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje met dit rendier, Karin!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karin,

    Bij mij is er ook een volger verdwenen, misschien dezelfde.
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    Mooi rendier heb je gevonden en ook mooi ingekleurd.
    't Kerstkaartje heeft een toffe samenstelling.
    Leuk gedaan zo.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje zeg! Erg mooi gedaan.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje met je prachtig ingekleurd rendier!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kerstkaartje Karin....en je hebt je prima aan de kleurtjes gehouden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart. Met mooi kleuren en gave stempel ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. altijd leuk om reactie te krijgen op je creaties. mooi kaartje is het geworden. en je rendier is super. groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk je kerstkaartje Karin...KNAP gedaan

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi rendier heb je gevonden voor op je kaartje in traditionele kleuren. Ook bij mij is er een volger verdwenen maar wie??
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig rendier ! Het is een erg mooie kaart ! Ik was ook een volgertje kwijt .... :(
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Karin, This is beautiful, love the gorgeous colour combo and the whole concept of your creation. ♥
    {The Journey Is The Start  aNNie  my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karin,

    Wat een leuke kerstkaart zo met dat rendier en leuk dat je meedoet met 52WTC.

    Gr...Bep (DT)☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje zeg !
    Doe je mee bij ons bij De Egel ?
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje in traditionele kleuren.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie kaart geworden met dat rendier. Het is wel een hele mooie hoor! Fijn dat ie mee mag doen met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart hoor, het rendier doet het er goed op! Leuk dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen