Volgers

zondag 19 april 2015

Zeeuws Vlaamse marathon

Vandaag eens geen kaartje maar iets heel anders. Gisteren heeft onze jongste zoon, Stefan meegedaan aan de Zeeuws Vlaamse Marathon. Het was zijn tweede keer. Samen met zijn vrouw Wendy, oudste zoon Richard en kleindochter Marit, zijn we achteraan gereden om hem op diverse plekken aan te moedigen.
Hier een paar fotootjes :

Marit trots op haar medaille van de Kidsrun

 Onderweg richting Hulst door het prachtige Zeeuws Vlaamse landschap

Net na de finish ( 3uur 46 min ) felicitaties van zijn broer .

Groetjes,
Karin.


6 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n familiesteuntje, het zal hem vast wel goed aanmoedigen en jullie zijn er terwijl ook eens mee weg.
    En Marit ook trots op haar medaille.
    Ik denk dat onze Jens gisteren net hetzelfde jasje aan had dan haar.
    En ook nog goed weer gehad, dat is te zien op de foto's.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele sportieve zoon heb je Karin....en het is je zeker gelukt om hem aan te moedigen...het was er ook heerlijk weer voor....ook je kleindochter heeft een trotse glimlach op haar snoetje....mooie foto's....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pfff dat doe ik ze niet na zeg, ik wordt er al moe van als ik het lees maar knap als je het in je hebt. En jong geleerd is oud gedaan!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk en leuke foto's. Toppie hoor
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knappe prestatie zo'n marathon. Maar lijkt me fijn als je zulke fanatieke supports hebt als jullie. Je kleindochter gaat haar vader achterna, zo leuk die foto met haar medaille.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Angelique, Marit haar papa is mijn oudste zoon (rechts op de laatste foto )Dat is niet zo'n fanatieke sportman als zijn broer :)

      Verwijderen