Volgers

dinsdag 10 februari 2015

Een oude fiets

Dit plaatje van een oude fiets kwam ik tegen op Pinterest. Er is weinig kleurwerk aan, ik heb een heel fijn paars lijntje erin gekleurd. Het papier heb ik lang liggen. Om het kaartje eventueel ook voor een man te kunnen gebruiken heb ik geen bloemen erop verwerkt.

Bij De Creatieve Zebra is er een Challenge ' Gebruik een voertuig op je kaart ' en daar wil ik met dit kaartje aan meedoen.

Hartelijk dank voor jullie reacties op mijn vorig kaartje. Leuk om te lezen !
groetjes,
Karin.

11 opmerkingen:

  1. Hoi Karin

    Leuk kaartje. Tof dat je meedoet met onze challenge bij DCZ en suc6..

    grtjs
    Claudia
    DTDe Creatieve Zebra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje heb je gemaakt, Karin!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje met een leuk plaatje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bekend fietsje...:-), maar ook een heel leuk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
      Dank voor je inzending.

      Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

      Verwijderen
  5. Schitterende kaart, Karin
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Karin

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart. Mooie met die fiets.
    Leuk dat je mee doet bij De Creatieve Zebra.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen