Volgers

vrijdag 7 november 2014

Klassiek kerstkaartje

Welkom aan mijn nieuwe volgertje Marja ! Inmiddels heb ik jouw blog ook gevonden en kunnen we van elkaars creaties genieten.

Sieta van Free Blog-layouts, hartstikke bedankt voor de hulp om mijn header beter zichtbaar te maken.

En nu over naar mijn kaartje van vandaag :
De bloemetjes zijn gemaakt van handgeschept papier, een tipje inkt erop, afgewerkt met een pareltje of sterretje. Achtergrondpapier heb ik al meer gebruikt, ' Background sheets' van Nellie Snellen. De lintjes heb ik allang in een doosje liggen. Het lintje achter de tekst is door de kleinste mal van MFD 048 Nellie Snellen geregen. De digi komt van Pinterest, en is geplakt op papier die ik eerst met een embossingmal heb bewerkt, geplakt op nog een stukje karton voor stevigheid. De tekst is weer uit het setje Hapy Holidays van Joy. De bloemenswirl is ook een malletje die ik allang heb.

De lay-out van mijn kaart is volgens sketch van Sweet Sketch Wednesday 2 :

En met dit kaartje wil ik ook meedoen bij Scrap Cards Challenge aan de Bingo-Challenge :
Ik heb gekozen voor lint-swirl-bloemen.

Hartelijk dank voor jullie reacties op mijn vorig kaartje. Ik vind het altijd leuk om die te lezen.

Groetjes en prettig weekend,
Karin.


12 opmerkingen:

  1. Mooi kerstkaartje ,je hebt ook prachtig papier gebruikt.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje,Karin! De achtergrondjes zijn weer heel mooi en de bloemetjes vind ik schitterend.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt Karin.
    Je gaat ook vlot met de kerstkaarten.
    Je header is heel mooi geworden, houden zo het is prachtig.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous colors on this card. So pretty! Thanks for joining in the sketch fun with us this week over at Sweet Sketch Wednesday 2.
    ~Jo, SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je header viel me al gelijk op Karin, je kaartje ziet er weer leuk uit

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is weer een prachtige kerstkaart Karin ,ook de kleurencombi vind ik mooi!
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karin
    schitterend Kerstkaartje
    hele mooi kleurtjes heb je gebruikt
    dank dat je meedoet aan de scr@p-cards bingo challenge
    fijn wekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Karin this is a lovely card, love how you've made your image into a Christmas ball this is perfect. Great added embellishments the perfect touches to a lovely card. Thanks so much for sharing your talent with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So beautiful!!! Love the Christmas ornament you've created! Stunning. Thanks for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday 2.

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow this is gorgeous Karin. I love how you made the image into an ornament itself and your embellishments are lovely here. Thanks for joining us at SSW!
    Hugs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen