Volgers

woensdag 15 oktober 2014

Kerstkaart

Tja, we moeten er toch eens aan beginnen om de stapel kerstkaarten te laten groeien. Deze keer heb ik een digi van Meljens Design gebruikt de 'Country Star Ornament '  Ingekleurd en uitgeknipt en verwerkt op een kaartje met oranje achtergrond. Is eens wat anders als traditionele kerstkleuren. Ik had nog niet zolang geleden een papierblokje gekocht bij Zeeman en vond het ineens tussen mijn voorraad blokjes. Ik dacht o ja, die heb ik ook nog. De rand en papier met muzieknoten is van Marianne Design. Als afwerking bloemetjes gemaakt en ook een mal en een tekstje van Joy gebruikt.

De sketch is van de Challenge bij Creaine ; ik wil met dit kaartje daaraan meedoen en ook bij Meljens aan de Challenge ' Use bling on your project ' : ik heb op de digi kleine strass-steentjes geplakt waar een puntje staat, en ook strass-steentjes op de bloemetjes.

Hartelijk dank voor jullie reacties op mijn vorige kaartje.
Groetjes,
Karin

9 opmerkingen:

  1. wow heel mooi. Succes!! Leuk dat je meedoet met de challenge bij creaine.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is just gorgeous,fab design.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tja, stilaan moeten we er toch aan beginnen die kerstkaartjes...
    dit is weer een mooi kaartje om je stapeltje mee aan te vullen Karin

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Karin
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt met mijn sketch,mooi papier en prachtig afgewerkt.
    Dank je wel voor het meedoen bij Creaine challenges.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Hoi Karin,

    Wat een te gekke vrolijke kaart ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Karin ,
    wat een mooi Kerstkaartje
    hele mooie warme kleurtjes heb je gebruikt
    liefs van Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk kaartje heb je gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname aan Creaine Challenges.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke en frisse kaart!

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen