Volgers

vrijdag 31 oktober 2014

CAS Kerstkaart

Ik kwam bij iemand anders het Challengeblog : Yvonne's 52 weeks of Christmas tegen. Leuk om daar ideetjes op te doen.

Ik zag dat er momenteel een Challenge loopt : ' maak een CAS-kerstkaart'

Een kaartje die ik al een paar jaar geleden heb gemaakt, in diverse kleuren, nu opnieuw gemaakt. Met een kerstboompje van Marianne design, een mal van Joy en een ponsje met ijskristallen dit kaartje gemaakt.
De stempel is van Joy - Happy Holidays, het randje erboven is een stempeltje wat ik ooit eens bij Aldi heb gekocht.

Dank voor al jullie lieve reacties op mijn vorig kaartje. 

Groetjes,
Karin.

10 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Karin.
    Ik ga dat blog ook eens opzoeken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende cas-kaartje. Ook je vorige kaarten zijn prachtig. Ik had er alweer een paar niet gezien.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the gorgeous design and a fab details.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie CAS kaart Karin.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje, mooie boompjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi CAS kaartje Karin

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart in het wit en rood. Fijn dat je met de uitdaging mee doet. groetjes, Nelleke DT 52 weeks of

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Heel mooi kaartje ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk CAS kaartje heb je gemaakt in rood-wit, mooi kleur bij elkaar vind ik. Bedankt Karin, dat je mee doet met de challenge van 52 weeks off...........groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen