Volgers

donderdag 21 augustus 2014

Zeg het met bloemen

Mijn moeder heeft een 'aanslag gepleegd' op mijn voorraad bloemen- en vintagekaarten. Ze had er een nodig en ze vond er een paar mooie tussen. Neem maar mee, zei ik. Een reden om de voorraad aan te vullen.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de Challenge 'Zomer Boeket ' bij Miekelotte .
De bloemen heb ik gestempeld, ingekleurd en uitgeknipt. Dan opgeplakt op het stoeltje uit mijn 'bistro' setje.
Nog wat versierd met andere bloemen.

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties te lezen, bedankt ervoor.
Groetjes,
Karin.

8 opmerkingen:

  1. wat een mooi kleurrijk kaartje Karin
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch heerlijk om weer aan de slag te gaan met nieuwe kaartjes maken! Je laat ons weer een mooie bloemrijke kaart zien karin

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card Karin and the colours are really beautiful as are the flowers.xx

    The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die ziet er weer leuk uit Karin. Een bloemenkaart past nogal voor verschillende gelegenheden, dus altijd goed om op voorraad te hebben.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, laat je moeder maar vaker langskomen, dat verhoogt dus vanzelf je productie. Lief kaartje, hoor. Mooie kleuren ook.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een echt zomers fleurig bloemenkaartje zo! Bedankt dat je mee doet met de challenge van Miekelotte.
    Groetjes, Karin DT-team Miekelotte

    BeantwoordenVerwijderen