Volgers

woensdag 4 juni 2014

For a lovely couple

Zo wat een bui, echt stortregen ! Ik was even op de fiets naar de bibliotheek en nog even bij mijn schoondochter langs, ik zei ik ga naar huis nu het nog droog is. Amper binnen en het begint weer te gieten ! Heb ik even geluk !

Dit kaartje is weer heel iets anders als mijn vorige, deze keer ben ik op de vintage-toer.
Het plaatje is eentje van een vel Art-Deco van Docrafts. Begin dit jaar heb ik al een paar kaartjes gemaakt ermee.
De mal is van Lin &Lene, de Tulip Border, ook weer een nieuwe die ik vorige week heb gekocht.
Ik vond het zomaar leuk om van een andere kleur de bloempjes op te vullen. Het papier heb ik al jaren liggen, ooit bij Boekenvoordeel gekocht, afgewerkt met een vlindertje van Joy en de hoekjes zijn creatables versierd met bloemen en pareltjes.

Met dit kaartje wil ik meedoen aan de Challenge Alles mag als het maar vintage is bij We Love Vintage Challenge.

Leuk om jullie reacties te lezen op mijn vorige kaartje. Hartelijk dank ervoor.
Groetjes,
Karin.


8 opmerkingen:

  1. Je bent goed op dreef Karin.
    Deze is weer iets heel anders, maar prachtig hoor.
    Hele mooie mallen heb je aangekocht en daar kan je natuurlijk weer mooi mee afwerken.
    Een topkaartje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige kaart Karin heel mooi gedaan.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is net de kaft van een boek...zo mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Karin, mooi plaatje, mooie kleurtjes en een hele mooie mal aan de zijkant. Superleuk!
    Groetjes van Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Karin ik sluit me aan bij Gaby bij het zien van je kaart dacht ik ook het zou zomaar een kaft van een boek kunnen zijn! Mooi werk
    Je had vandaag meer geluk dan wij hier, ook naar de bieb op de fiets maar toen we buiten kwamen regende het. Tja het is toch maar water eenmaal thuis droge kleren aan en we waren het zo weer vergeten!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is erg mooi geworden. Mooie kleuren en een leuk plaatje heb je gebruikt.

    Groetjes Henriëtte (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooi kaartje Karin, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A really lovely card Karin. So romantic. It is raining here too so guess our winter wants to settle in, I don't mind where I live sometimes it can rain for 10 days non stop but not cold like you get it.xx

    BeantwoordenVerwijderen