Volgers

woensdag 25 juni 2014

Bloemen en vlinders

Van de week ben ik nogal aan het knutselen. Weer een kaartje gemaakt, en deze keer een 'vlugge', geen stempel dus er moest niet worden gekleurd.
Met een 'oudje' van Joy heb ik dit kaartje gemaakt :
De sketch is van DCL waar ik dus aan mee wil doen.
Bij KIC is er een Challenge met het thema Vlinders
De witte kaart is met een werkje erin, die komt ergens uit een setje kaarten die ik ooit heb gekocht. Het gekleurd papier is uit een blok gekocht bij Boekenvoordeel, de tekst is zelfgemaakt.

Dank voor jullie reacties op mijn vorig kaartje, altijd leuk om die te lezen.
Groetjes,
Karin.

16 opmerkingen:

  1. Zo zie je maar, zonder stempels kan ook mooi zijn, het bewijs is er.
    Een prachtige kaart Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt! Hier hou ik zelf ook van. Veel succes bij de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kaartje, Karin. Stempels zijn natuurlijk niet altijd nodig, maar wel leuk. Mooie kleur heb je gebruikt. Je zomerse kaart is ook erg leuk.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Karin, heel mooi vind ik hem.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige elegante kaart Karin.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje in mooie kleurcombi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Clean and Simple heel mooi gedaan

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super kaartje Karin, leuk zoals je de sketch uitgewerkt hebt.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Another lovely card using a gorgeous dies, and I just love your colours Karen....beautiful designed as well...brrr cold one here today in Australia....♥aNNie x
    The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, mooi! De kleuren, de combinatie van stansen en embossing, erg leuk! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart, Karin. Mooie kleuren en prachtige mallen heb je gebruikt.

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. supermooi kaartje! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi gedaan in deze kleurencombinatie. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zooooo wat is dit een super mooie kaart! Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij KIC.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Karin!

    Ik moet toch eerlijk bekennen dat je je echt heel veel moeite hebt gedaan voor deze kaart, en ik hem ook helemaal geweldig vindt!
    Echt prachtig!

    Dank je wel voor je bijdrage bij KIC!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen