Volgers

zaterdag 17 mei 2014

Babykaartje

Bij EHI is er een Challenge  Maak een Babykaartje.
Het papier wat ik voor dit kaartje heb gebruikt ligt al zolang in de kast, ik dacht ik gebruik het eens voor een babykaartje. De herkomst van de digi zou ik niet weten, ook iets wat al een poosje in mijn mapje digi's op de pc staat, wel een liefje vind ik. Ik heb het uitgeknipt en verhoogd opgeplakt, mooi effect geeft dat.

Leuk om jullie reacties te lezen op mijn vorige kaartjes, bedankt ervoor.

Groetjes,
Karin.

10 opmerkingen:

  1. Wat een superlief babykaartje Karin, ik vind hem prachtig,
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieve en mooie kaart Karin.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief babykaartje

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met dit lieve plaatje heb je een enige kaart gemaakt. En nu nog WINNEN.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattig kaartje
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig lief babykaartje met mooie blauwtinten. Fijn dat je mee doet bij EHI. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig babykaartje,mooi gemaakt hoor!
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke baby kaart heb je gemaakt!
    fijn dat je meedoet bij EHI

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Karin, sorry I have not been around much. Love this cute card here so gorgeous.xx

    BeantwoordenVerwijderen