Volgers

dinsdag 8 april 2014

Paars-witte corsetjes en voorjaar


De  grappige digi op dit kaartje komt van Pinterest. Ik heb ze verwerkt met de MFD048 van Nellie Snellen. Ook het malletje waar het lint doorzit is daar een onderdeel van. Deze keer geen tekst erop, de kaart zit vol en zo kan je die voor iets anders als een verjaardag ook eens gebruiken.
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de Challenge bij PMS Anything Goes.

Ik heb mijn paasversieringen ook weer tevoorschijn gehaald, het ' huisje' is een verpakking voor wijn. Mijn man wou die al bij het kachelhout gooien, heb die nog net kunnen redden, het is wel leuk als decoratie. Het gevulde paasei kreeg ik van mijn pa en ma voor mijn verjaardag. Lekker !


Ook kreeg ik nog een mooie hangzak met bloemen van een schoonzusje, welk soort bloemen het is weet ik niet, ik denk Vlijtige Liesjes :

En hier nog een paar nieuwe vrolijk gekleurde bakken met Franse geraniums. Ik heb ze gisteravond maar even veilig gesteld onder het serredak voor ze verregend waren :


Groetjes,
Karin


4 opmerkingen:

  1. Hello my dear friend...did I make you tired with my days activities? I did not include, mowing lawns, and at times just floating in the pool....I am a fairly active person and can't just sit and read or watch TV for long...but anyway. Your beautiful flowers are just that. I have a busy Lizzy or Impatience as we call them here, in my garden a huge bush. Will take a photo tomorrow and show you...it's about 1 meter x 1 meter wide...huge and full of flowers and it's supposed to be autumn here.

    Love your card it's spectacular as always....take care.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooi kaartje.
    Leuke corsetjes.
    Bij jou ziet het er ook al heel gezellig uit.
    Hele mooie bloemen, voor die van de hangzak. Ik heb ook geen idee wat het zou kunnen zijn, maar misschien wel zoals je zegt vlijtige Liesjes.
    Nou dat zou zonde geweest zijn moest dat wijnkratje in de kachel zitten, nu heeft het een mooi tweede leven gekregen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Superleuke kaart. En wat gezellig die mooie bloemen.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o, la, la wat een leuk kaartje Karin. En wat een mooie bloemenpracht

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen