Volgers

maandag 21 april 2014

Hartelijk Gefeliciteerd !


Carla van harte proficiat met je verjaardag ! Ik hoop dat je dit kaartje op tijd hebt ontvangen.

De digi is de Happy Little Vase van Meljen's Designs. Hele leuke digi's kan je daar kopen of winnen. Als je eenmaal lid bent krijg je ook af en toe een melding dat je een freebie kan downloaden.
Het achtergrondpapier is zelf gemaakt, gestempeld op structuurlinnen. De tekst is zelfgemaakt en de bloemetjes zijn eindelijk eens naar mijn zin. Ik heb ideetjes opgedaan op diverse blogs hoe je die moet maken, veel uitgeprobeerd en nu is het redelijk gelukt vind ik zelf. De blaadjes komen van een stansje wat ik vandaag heb gekocht van mijn verjaardagsgeld :) Het is de Leabilitie  003 nr. 45.7681.

Groetjes,
Karin.

5 opmerkingen:

  1. Erg leuk gedaan met dat mooie achtergrond papier. Schattig plaatje ook!
    Groetjes,Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je mooi kaartje met leuke stempel.
    De kleuren zijn ook goed gekozen, veel blauw mijn lievelingskleurtje.
    Ik heb hem vrijdag ontvangen, dus mooi op tijd en ondertussen hangt het te pronken aan mijn lintje bij de andere kaartjes die ik al heb mogen ontvangen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig verjaardagskaartje Karin, ik vind hem heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een mooi kaartje gemaakt voor Carla, mijn kaartje is nog onderweg!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card made here Karin, lovely image too.xx

    BeantwoordenVerwijderen