Volgers

maandag 24 maart 2014

Op de Schotse toer

Dag blogvriendinnen,

Ten eerste even een opmerking : ik heb de laatste week bij sommigen geprobeerd om aan te melden om jullie te volgen, dit geldt vooral voor die dames die berichtjes bij mij hebben geplaatst. Echter tevergeefs, ik krijg iedere keer een foutmelding. Ik heb het probleem aangekaart bij het Blogger-forum en krijg als antwoord dat ze van dit probleem afweten maar geen prioriteit stellen om dit op te lossen. Daar moet je het dan mee doen ! Maar weet dat ik af en toe eens kijk bij jullie op het blog en jullie leuke creaties bewonder.

Nu over tot mijn kaartje van vandaag :
Dit leuke doedelzakspelertje komt van Pinterest. Het kaartje is gemaakt naar een sketch bij
NKU de huidige Challenge Maak een kaartje in kraft en 2 andere kleuren.

Groetjes,
Karin

12 opmerkingen:

  1. Ik blijf toch je blog wel volgen hoor! Je kaartje vind ik er g leuk. Leuke sketch en mooie achtergrondjes.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super leuk Karin.
    Ik hou van dit soort grappige kaarten.
    Heel mooi gemaakt in deze toch wel vrij moeilijke sketch.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, wat een leuke kaart en een hele leuke stempel/digi. Vooral de rode neus. Super gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Heel mooi en vrolijke kaart.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb precies hetzelfde Karin ik kan me ook bijna nergens aanmelden, maar vanmorgen in de bus naar het werk probeerde ik het nog ergens en toen lukte het wel. Ach ja blogger ..... je kaart is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een heel leuke en mooie kaart hoor Karin!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie uitwerking van de sketch Karin, ik vind de kaart prachtig, leuk plaatje zo met de doedelzak
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en succes.
    Fijn weekend
    Liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijk kaartje zeg !! Leuk dat je meedoet bij de NKU.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A gorgeous card from you again Karin, lovely colouring too.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk kaartje Karin en super afdrukje
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel VROLIJK kaartje Karin en LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen