Volgers

vrijdag 21 februari 2014

Proost !


Deze keer weer een ondeugend kaartje voor een man. Het papier is van een blok dat ik pas heb gekocht bij Boekenvoordeel, allemaal rood/blauw/wit. Ik vond het wel vrolijk voor een mannenkaartje.
De digi komt van Pinterest en is ingekleurd met mijn Derwentjes. De tekst gefeliciteerd is zelf gemaakt.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de Challenge 'Mannenkaart'  bij De creatieve Zebra

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaartje. Altijd leuk om die te lezen.

Groetjes,
Karin

10 opmerkingen:

  1. Dit is een hele leuke digi hé Karin en je hebt er een hele leuke kaart mee gemaakt.
    Mooie kleurencombinatie.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke digi is dit en je kaartje is ook erg leuk

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleurencombinatie! Karin. En je digi is ook te gek.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van deze mooie kaart zullen de mannen zeker vrolijk worden!
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk kaartje Karin, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart.Wat een leuke digi. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cheers my friend...love the card and image.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaart en mooi blog heb je
    ben ook volger geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen