Volgers

woensdag 1 januari 2014

Gelukkig Nieuwjaar !


Gelukkig Nieuwjaar lieve blogvriendinnen ! Ik wens jullie een goed en gezond jaar en veel creativiteit dit jaar !

Beccy's Place begint dit nieuwe jaar met een paar leuke sets. Die zijn gemaakt in samenwerking met Sparkle N Sprinkle . 
Wij als DT leden mochten ook iets ontwerpen met deze prachtige digisets. 
De eerste is de Rocco The Racoon 


En daar heb ik dit kaartje mee gemaakt : 




Het papier is van een blok dat ik pas heb gekocht, de bloemetjes erop passen goed bij Reintje de Vos met zijn bosje bloemen vind ik.
Er is nog een digi set maar die laat ik jullie later zien.

Het is altijd leuk om jullie reacties te lezen, ik geniet ervan.
Groetjes,
Karin

2 opmerkingen:

  1. L O V E your background paper!!!! Rocco is so adorable! He is my favorite of this release!! You did a great job coloring him! TFS!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart, Karin. leuke stempel en pracgtig designpapier heb je gebruikt.
    De beste wensen voor 2104, met veel geluk, gezondheid, liefde en knutsel plezier.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen