Volgers

woensdag 4 december 2013

Sneeuwpret


Deze leuke Mr.Snowman is een digi die Carla van het Knutselateljeeke vorig jaar heeft getekend.
Ik vind het een leuke om te gebruiken voor een winterse kaart.
De stans heb ik pas gekocht, die is van Nellie Snellen MFD033.

Bij PMS is er deze week een Challenge 'Snow Fun'
en bij KIC is er een Challenge ' Winter geen Kerst' ;
ik wil met dit kaartje aan deze Challenges meedoen.

Van harte welkom aan mijn nieuwe volgertjes, veel kijkplezier op mijn blog.
Ik vind het altijd leuk om jullie reacties te lezen, bedankt hiervoor.
Groetjes,
Karin.

11 opmerkingen:

  1. Gezellig sneeuwkaartje. Die sneeuwman ken ik nog wel, had ik ook meegedaan met die sneeuwpop familie.Mooie kleuren. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken deze ook...leuk zijn ze, en je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hè wat leuk Mister Snowman nog eens tegen te komen.
    Je hebt er een hele mooie kaart mee gemaakt.
    Ik plaats hem nog bij in het mapje waar al de kaarten staan van deze stempels.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart, Karin. Super gaaf gemaakt.
    Groetjes, Anja (3D)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card here my friend, he would melt in one second here.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super leuke kaartje
    Groetjes marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super leuke kaartje
    Groetjes marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart! Leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC. Succes!!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wowy ook weer zo'n leuke kaart..

    Ook je andere kaarten zijn weer toppie!

    Fijne feestdagen
    een gezond 2014 en
    veel geluk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love this snowman! Thank you so much for joining us at Digi Makeover!
    <3 Emily L.-DT

    BeantwoordenVerwijderen