Volgers

donderdag 31 oktober 2013

Ik zie een ster


Bij Carla's kaartenclubje op Hyves is er deze maand het thema Ik zie een ster.
Ik heb dit kaartje ervoor gemaakt. De digi is van sliekje. Zo schattig die tekeningen die ze maakt.
Het sterrenpapier heb ik pas gekocht, ik was aan het neuzen bij iemand die wat creaspullen te koop had en vond dat ertussen. Precies wat ik zocht en zelf nog niet had. De sterren op de groene strook zijn gestempeld, de tekst is zelf gemaakt.
Als jullie zin hebben om ook zo'n kaartje te maken met het thema ster, neem een kijkje bij Carla op haar Hyves.

Leuk om jullie reacties te lezen op mijn kaartjes, bedankt ervoor !

Groetjes,
Karin.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Karin,

    Leuk kaartje. Je DP vind ik geweldig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Karin met heel mooi scrappapier en lieve stempel en natuurlijk ook weer bedankt voor je bijdrage aan de themakaart.
    Groetjes,

    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje voor de themakaart Karin,mijn bijdrage staat ook al op hyves

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart, Karin
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely brightness to this gorgeous card.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Karin, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen