Volgers

dinsdag 17 september 2013

Met pensioen


Deze digi kwam ik een poosje geleden ergens tegen en dacht daar moet ik eens wat mee doen. Ik vind die zo grappig. Typisch iets voor iemand die met pensioen gaat. Het voorblad van de kaart heb ik iets smaller gemaakt, daar heb ik het postzegelformaat van een nestabilitie opgeplakt, zomaar kriskras.
Sedert ik mijn Derwentjes heb, kleur ik graag iets in. Deze was wel bewerkelijk maar oefening baart kunst.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de Challenge bij De creatieve Zebra : Alles mag.

Welkom aan mijn nieuwe volgertje Hermien. Leuk dat je erbij bent.
Groetjes,
Karin.

4 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een bewerkelijk plaatje om in te kleuren, maar het is goed gelukt en de tekst is ook een leuk idee, zo op die losse stukjes.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan zo met die vakjes.
    Mooie kaart Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karin,

    Toffe kaart. Gave stempel.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart. En de digi is ook erg leuk. Ik heb hem ook al een paar keer gebruikt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen