Volgers

woensdag 10 juli 2013

Lekker een ijsje !


Dit schattige digi-tje komt van Sliekjes Blogspot . Ik vond het wel leuk voor dit zomers kaartje.
Het papier had ik al lang liggen. Deze keer heb ik eens geen bloemetjes erop verwerkt maar een mal van Leane Creatief. Lief kaartje toch ?

Met dit kaartje wil ik meedoen aan de Challenge Zomerse kaart bij De creatieve Zebra
en Anything Goes  bij Paper Make Up Stamps

En welkom aan een nieuw volgertje. Leuk dat jullie mijn kaartjes-blog bekijken en dank voor de fijne reacties.
Groetjes,
Karin

8 opmerkingen:

  1. Greetings Karin, a wonderful cute card and the shape is awesome.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karin,

    Geweldig schattig kaartje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg leuk kaartje met lekkere kleurtjes.

    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Karin

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje Karin, vrolijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart. Een hele leuke stempel.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Karin

    wat eeh gaaf kaartje heb je gemaakt mooie kleuren !
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van de creatieve zebra

    groetjes Danny (DT DCZ)

    BeantwoordenVerwijderen